sábado, 13 de julio de 2013

Fin de curso

¡Por fin ha llegado el día! ¡Ya estamos en verano y ya se han acabado las madrugadas y los deberes! ¡Yuju! Aunque también estoy un poco triste. Acabo de acabar cuarto y eso significa que ya iré a ciclo superior y a quinto. Hecho de menos a mi profesor Vicenç, a mi clase, ¡a todos! Nunca más volveremos a estar juntos. Yo le he regalado un libro a mi profesor que se llama: "El Misterio de Can Mundet" y le ha gustado mucho. Lo mejor es que jamás olvidaré estos dos años. ¡Jamás!

Per fi ha arribat aquest dia! Ja estem al estiu i ja s' ha acabat el despertar-se d' hora i els deures! Yuju! Igualment també estic una mica trista. Acabo d' acabar quart i això vol dir que ja aniré a cicle superior i a cinquè. Trobo a faltar al meu professor Vicenç, a la meva classe, a tots! Mai més tornarem a estar junts. Jo li he regalat un llibre al meu professor que es diu: "El Misteri de Can Mundet" y li ha agradat molt. L' ho millor es que mai oblidaré aquests dos anys. Mai!

1 comentario:

  1. Ara a gaudir de l'estiu Núria, que al cole es treballa força i sé que tu has treballat molt.

    El més important és que tinguis un bon record d'aquests dos anys. El fet que t'ho prenguis com una bona experiència és molt positiu. M'alegro molt que hagi sigut tan genial amb el teu professor.

    ResponderEliminar